17 Mayıs 2012 Perşembe

Neil Diamond'dan gelsin hello again

Uzun süredir bu blog üzerine düşünüyorum, neler yazsam, hangi konuları seçsem ve blogu nasıl dizayn etsem diye. Zira epey bir süredir bu blog ölü vaziyette, aktif bir şekilde kullanmak istiyorum ama bunu nasıl yapabileceğime dair fikrim yok. Bloggerlık pek de anladığım bir iş değil esasında. Blog açarak bir şeyleri "teşhir" etmek istediğim açık ama bu "teşhir ihtiyacı";  twitter, facebook ya da formspringte olduğundan farklı. Kitlelerin beğenisini toplamak gibi ütopik arzularım ya da hırslarım yok. Sadece anonim olmanın verdiği rahatlıkla içimi dökmek istiyorum. Yazarak kendimi tanımak istiyorum. Muhtemelen yazdıktan birkaç gün sonra okuyunca beğenmeyip sileceğim ya da boşver olduğu gibi kalsın diyeceğim şeyler yazacağım. Tabii bunu günlüğüme değil; "dikizleme günlüğü"ne yapmam az önce de yazdığım gibi "teşhir ihtiyacı" ile ilgili. Hepimizde olan bir şey bu, sadece dozu ve şekli farklı. Ben fikirlerimi /hislerimi /duygularımı / algılarımı teşhir etmeyi seviyorum, sen belki bedenini, ilişkilerini falan filan... Bu da öyle bir minik açıklama olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder