11 Mayıs 2012 Cuma

Bir var bir yok...

"Bir sana baktım; bir sözlerine
Bir varmışsın, bir yokmuşsun
Kızdım kendime
Uyumadım kalktım; kare defteri açtım
Bir vermişsin, bir almışsın
Güldüm halime...."
Vakti zamanında dinlediğim bir şarkının sözlerini defterimin bir köşesine karalamışım. Ne şarkıyı ne de hangi ruh hali ile bu sözleri o deftere karaladığımı hatırlamıyorum. Dinlediğim şarkıların sözlerine dikkat etmek, pek yaptığım bir şey değildir esasında; ama bu sözler hayatla ya da yaratıcısı ile hesabı olan birinin sözleri gibi. Üzerine düşündüren cinsten... Bir var bir yok bir, gerçek bir sanal hayatıma dokundu bu sözler.
Uzun zaman oldu buraya bir şeyler yazıp çizmeyeli. Kişisel günlüğümü internette tutma fikrini halen yadırgıyor olmalıyım. Zira cümleler klavyemden süzülürken aklım halimle dalga geçiyor. Her an her şeyi paylaşabiliyorsun da duygularını paylaşmak en zoru, tüm mahremiyetini yabancılara açmış gibi hissediyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder